vasárnap, február 25, 2007

M1 utazós műsor

Michael Palin után kezdődött gondolom ez az új utazós műsor M1-en, valami 80 világcsoda 5 hónap alatt. Nem részletezi a teljesen a koncepciót, de persze meg akarja a szép dolgokat és mindeféle kérdésekre akar választ találni. Nem is idegesítem magam. Még biztos sok rész lesz,d e az első annyira steril, hogy szánalmas. Ott áll a Macchu Pichun teljesen egyedül. Csak úgy feltünő ez igazán, ha visszaemlékszem Palinra, aki körükl mindíg emberek sokasága rohangált.

És mi értelme van 80 cuccot megnézni 5 hónap alatt. Az ember kb 3 hét után teljesen fásultá válik ha valóban foylamatosan utazik és csak látnivalókat keress fel. Most éppen a Nazca vonalakk mutatja be.
Brrrrrrr

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,

tökéletesen igazad van. Ezeknél a "világutazós" műsoroknál kevés borzasztóbb van... Talán a National Geographic a sok szenzációs műsorával versenybe szállhatna velük. brrrr.

Palin-t szeretem, az ő "utazgatós" filmje jó volt, bár nem láttam minden részt, viszont néha nála is feltűntek olyan dolgok, amik csak azért kerültek be, hogy eladható legyen a sorozat, kár...

tévét kidobni! :)) (én 6 éve megtettem, azóta sokkal átlátszóbb minden! akit érdekel a tévé utáni látvány próbálja meg: kukába vele! persze ez nem valami süket propaganda, csak ajánlat.)

tetszett a blogod.

szia.