hétfő, július 10, 2006

Csokoládé

Végre valami gondolat reggel jutott eszembe. Munkába menet, hogy elkerüljem a tüző napot átvágtam a megálló felé vezető piaccsarnokon. már lassan fél éve járom mindennap ezt az utat, de most jutott először eszembe az árnyékolt oldat választani. És mit találok. Egy árust, ahol 169 ft a Milka, mindjárt vettem egy táblával.

A villamosra várva az jutott eszembe, mindig útba esnek a csokiárusok. Ha munkába jövök, a Kálvin téri aluljáróban ott van egy jutányos árus. Múltkor vettem vagy 20 csomag M&M csokit, mert csak 55 forint volt zacsija. Máskor a Ritter volt 200ért, ki hagyná ezt ki?

Az éjjel-nappaliban, ahova hazafelé megyek be sokáig volt 199 ft-ért Milka. ez nagyon baráti ahhoz képest, hogy 24 órás boltról van szó. Direkt rákérdeztem, hogy sok van belőle? mert akkor lejárok minden nap. Hitegettek és elhittem. Aztán kb egy hónap múlva mikor megüresedett a polc jött a szoksásos duma: De hát van más fajta! Anyád, nekem csak a sima milka jó!

Ugyhogy azota csak ritkán megyek be.

De mi a következtetés? Ha az ember figyel, az életben mindíg szembe jönnek azok a ki s üzletek, ahol jutányos áron lehet tejcsokit venni.
Kicsit megnyugtató

Nincsenek megjegyzések: