csütörtök, július 20, 2006


Ma reggel nem Babak jott ertem, es milyen fura, hogy hozza lehet szokni valakihez. Szinte csalodott voltam, amikor egy idos arcot lattam meg a kocsiban.
Minden taxis mas-mas uton hoz be eddig a munkahelyemre, ugyhogy most mar teljesen ossze vagyok zavarodva... :-) Ma utkozben lattam egy panel lakotelepet, es el se tudom kepzelni, hogy milyen viszonyok kozott elhetnek ott emberek.
Ma beszelgettem kicsit a UNODC takaritojaval, Alival, akinek BA-je van Pszichiatriabol, de nem volt penze folytatni a tanulmanyait (ie Masters es doktori), igy most takarit, boltba megy, elintez ezt, azt.

Tegnap kapcsolgatas kozben ratalaltam a 800 muholdas csatorna egyetlen erotikus adojara. Ugy hivjak, hogy Eurotika, es egesz nap (ma reggel is oda kapcsoltam) lepukkant, aluloltozott (nem meztelenul) kelet-europai es balkani csajokat mutat, akik zenere egy Budapest Tv szinvonalu diszlet elott riszaljak magukat, mikozben vagy mobiloznak, vagy unottan bamulnak, vagy retro nagysagu fulhallgatot viselnek. Kozben a kepernyon feliratok angolul, arabul, hogy minden lany a sajat mobilszaman varja a hivasokat, vagy szexre ehes lanyokat kereso szaudiak uzenetei jelennek meg. Rendkivul szorakoztato nezni egy darabig, hogy vajon mive fajul a hatalmas buli, de ot perc utan meguntam. Es mikor reggel ujra oda kapcsoltam, meg mindig semmi valtozas nem tortent: riszalas, telefonalas.

Nincsenek megjegyzések: