szombat, június 10, 2006

Eőkészületek Afganisztánra




nos az első csatán túl vagyunk. Itt volt velünk Max Boot a CFR-től, aztán James Phillips a Heritage Foundation-tól. Kedves halkszavú néni benyomását keltette Teresita Schaeffer a Center for Strategic and International Studies-től. De akviel a legtöbbet beszélgettem az Arend-Jan Boekestijn a Leuveni egyetemről.

Érdekes volt, hogy a nagy beszélgetés hamarosan szétszakadt eruópai versus amerikai táborra. mi egymással beszélgettünk, amerikaiak meg főleg maguk között.

Mivel biztonságpolitikával mindenki foglalkozott a később érkező utitársunk kapcsán felvetődött a hidegháború és az atombomba. Onnan meg persze jöttek a magyar tudósok. Vicces volt, talán el is pirultam, amikor megpróbáltuk összeszedni kik is voltak és miben is vettek részt.

Egyébként néha nagyon elveszettnek éreztem magam. A magam 32 évével még mindíg én vagyok a legfiatalabb.

A program elég sűrű lesz, de biztonsági okokból majd csak ha visszaértünk akkor lehet írni róla. Egyébként mindenki nagyon segítőkész és ha jól látom, akkor végig midnenféle magas rangú emberrel fogunk beszélgetni ebédelni. holnap mindjárt egy vacsora James Jones tábornokkal, akivel aztán együtt utazunk Kabulba.

Egyébként Brüsszel gyönyörű és jó meleg is van. A szálloda pont a díszes főtér mögött van, ha valaki járt már ott.

1 megjegyzés:

sMiCi írta...

James Jones (hivhatjuk James Bondnak is :-) csak akkor angol lenne) elég egy rémísztő fazon igy a képe alapján. És egy repülőbe vele... csak aztán nehoyg sokezer láb magasan elkezdjek kiabálni Jump! Go Go Go...