vasárnap, június 11, 2006

Lábtörés

Ma eltörtem a lábam. Szandaváralja előtt mentem motorral, amikor nem tudtam kikerülni negy kb. 15 cm mély kátyút. Akkorát zakóztam, hogy a kátyú után vagy egy méterre értem földet, bal lábamon a motor 183 kg-jával. Úgy estem el, hogy nem tudtam megmozdulni, lábamon a motor, én pedig arccar előre. Megpróbáltam megfordulni, de baromira fájt ahol a motor nyomta. De aztán kénytelen voltam összeszedni az erőmet, és jobb lábbal letoltam magamról a gépet. Teljesen kivoltam, káromkodtam, folyt rólam a víz, a motorból a benzin ahogy az út közepén feküdt. Az első arra járó autós megkérdezte, hogy segítsen-e, de én elutasítottam, mert meg kelltt nyugodnom. Végül nemsokkal rá megállt egy autó, és a sofőrje kiszállt segíteni. Felemeltük a motort. A nadrágom a térdénél kiszakadt, és az aszfalt egy szép kis sebet vakart a térdemre. Azt az autóssal bekötöttük, Betadinnal kezeltük. Nagyon rendes volt, felajánlotta, hogy pihenjem ki magam nála. Nem tudtam mi van a lábammal, meg mehetnékem is volt, ezért nem fogadtam el az ajánlatát.
Ezután felhívtam Zsombit, hogy jöjjön el értem Ágival, de a motor nem indult be, úgyhogy trélert kellett hívni. Kihívtam a rendőrséget is, hogy helyszíneljen, mert az egészet rá akarom verni az útkarbantartókra. A rendőrök rendesek voltak, kihívták a mentőket, nyugtattak. Közben a mentő is megjött, bevittek Balassagyarmatra, megröntgeneztek, eltört. Most az a kérdés, hogy megműtessem, vagy ne...
Közben mindenki állati rendes volt, mert a rendőrök bevárták a trélert, Zsombi bevárta őket a Maxx Power-nél, Naima pedig eljött Nadimmal értem Gyarmatra. Most itt vagyok, szenvedek, mert fáj a lábam, és nem tudom mi legyen...
Holnap kellene megvenni a repülőjegyet, intézni kell a motor szervizelését (ebben Zsombi egyébként segít), van egy fordításom, stb.

Nincsenek megjegyzések: