hétfő, június 19, 2006

Én is megérkeztem




Egész vicces embert választottam blogtársnak :)

Brüsszel és Afganisztán eltérő módon készíti ki a magamfajta embert. Lássuk milyen járműveket próbáltam ki. Az első egy C-130-as közepes teherszállító, a Kabul-Kandahár vonalon közlekedik, a második a C-17 stratégiai teherszállító a Brüsszel-Kabul vonalon. Kétszer akkora, mint a C-130-as, bár ez a képen nem látszik. A harmadik a Saxon, ez a jármű a repülőtér-Kabul útvonalon járó kisbusz. Elég szar a rugózása, nincs ablaka csak lőrése, cserébe viszont páncélozott.

Nagyon sok előadást meghallgattam a NATO afganisztáni feladatairól, a kábítószertermelésről és a PRT-ről.

Majd mindent részletesen elmagyarázok, ha egyszerMagyarország is úgy dönt, hogy átrendezzük jelenlétünket az országban.

És egyébként nem vagyok jó passzban és ellógtam a most induló tanfolyamot és legszívesebben nem tudommit csinálnék

Nincsenek megjegyzések: