kedd, augusztus 08, 2006

Gipsz

Majdnem elfelejtettem leírni, hogy a múlt héten kedden este, négy héttel felrakása után önhatalmúan, a svájci bicskám segítségével leszedtem lábamról a gipszet. Nem volt könnyű a kis fűrésszel milliméterről-milliméterre haladni, de kitartásom eredményeként úgy fél-, háromnegyed óra múlva szabaddá vált a lábam. Most, tekintve neveltetésem és tekintettel olvasóim finomságára, nem megyek bele, hogy milyen eredményt szült a másfél hónapos vízhiány.
Viszont mivel nem mozgattam a bokám vagy két hónapig, most alig van holtjátéka, gyenge és fáj. Így amikor csak eszembe jut, tornáztatom egy kicsit az interneten talált gyógytorna segítségével. Ugyanis a kórházban a gyógytornász nő nem volt hajlandó segíteni, mondván, hogy több ezer gyakorlat van… Én meg hagytam a picsába, annyira felidegesített ez a mondata.

Nincsenek megjegyzések: