hétfő, augusztus 14, 2006

Kashan

Nem tudom mi a szar lehet ezzel a rendszerrel; most felraktam ezt a kepet, tobbet megint nem enged, hanem ezt az egyet masolja be ujra es ujra... Ha pedig irok valamit, akkor legkozelebb megint enged egyet felrakni. Na mindegy. Szoval epp indulunk Kashanba. Naima es Dani is ott vannak a kocsiban, es persze Sheikh Nasrallah is. Egyebkent nem jellemzo, hogy a kocsikra kitennek ot; ketszer lattam eddig.



Ez Kashanban keszult, az egyik ugynevezett hagyomanyos hazban, amibol elvileg van egy par, de hatot ilyenre restauraltak. Baromi jol neznek ki es hatalmasak, tobb kerttel, szokokuttal, tucatnyi szobaval.

Az egesz varosnak ilyen napfenyes, agyagos hangulata volt. Ez penteken keszult. Szeretem a kozel-keleti pentekeket, mert csendes, az emberek otthon pihennek, igy be lehet lesni vagy akar menni amugy zart, vagy zsufolt mecsetekbe, kertekbe.

Van egy kert, a Bagh-e Fin, amit a perzsa Paradicsom elkepzelese alapjan epitettek. Haaaat olyan is. Imadtam. Fak, csobogo viz, kis epuletek, teahaz. Az alabbi csalados kep ott keszult. Egyebkent a magyar (es nehany europai nyelvben) a Paradicsom a perzsa Firdausz-bol szarmazik, de most nem vezetem le. Hu de nehez feltoltogetni a kepeket...

Most ugy tunik nem enged uj kepet felrakni, igy mara ennyi jutott... Talak kesobb meg probalkozom ujra.

Nincsenek megjegyzések: