kedd, augusztus 15, 2006

Kashan folyt.

Nos ugy tunik, hogy kinkeservesen fel tudtam tenni megint par fotot. En nem tudom mi van ezzel; egyet felrak, aztan amikor rakattintok az "add image" ikonra nem az uj ablak ugrik fel, hanem az elozo kepet tolti be ujra. Na mindegy.

Szoval a kepek. Ez itt az Aga Bozorg medresze bejarata a "mecset" felol fenykepezve. Zsenialis, mert amikor belepsz, nem latod, hogy egy szinttel lejjebb is van valami.



Eppen elkaptuk egy ima veget, amikor az emberek jottek ki a mecsetbol. Igazabol szinte rank sem neztek, ahogy ott fotozgattuk oket.


Ezt a poszter egy kis utca falan vettem eszre.





Valami fem edeny gyarto muhely a Bazarban.

Ennyi.

Kedves Kati es Andris! Koszonom a levelet a Comments-ben! Orulok, ha tetszenek a kepek, a kovetkezo utunk is szerintem nagyon szep helyekre visz majd. Otthon a tobbi kepbol is csinalhatunk egy vetitest, majd kivalogatom a jobbakat, es Naima kepeibol is hozza valogatunk.

Remelem jol vagytok. Olyan jol leirtad, ahogy Petivel harmasban toltitek az estet, hogy en is szivesen ott ultem volna nalatok a teraszon, dohanyozva, beszelgetve. A linket nagyon koszonom(nem ismertem), majd elbongeszgetek rajta.

Mit csinal Andris a webradioban? :-) Ez jo! Wagner nem akart egybol csatlakozni? :-))))))) Es mi van a lila kod mogott? Na jo, az ilyeneket privatban.

Puszillak benneteket!!!!!

Nincsenek megjegyzések: