szombat, augusztus 05, 2006

Saturn


Útban Bamiján felé, 2006 február vége, Afganisztán. Hogy én is felnyomjak valami képet :)

Az Alibi ma bezár és egy hétig vagy 10 napig a Szigeten lesz. Nem csak a délutáni porgramom szűnik, meg a netezési lehetőség is. Itt ugyanis még él az AJK WIFI-je, így aztán nekem ingyen ment a net. Idáig. Jövő héten nem tudom mi lesz.

Szerdán bementem a Saturnbe venni egy tv antenna kábelt. Mert Csandra, ami volt szétesett. Ellőször volt a 6 csatorna, aztán 5 lett, végül már csak három jött. Aztán egyszer valaki annyira felakadt, hogy már egyetlen castornát sem hozott a kábel.
Szóval elmentem a Saturnbe, vettem egy apa-anya fejű kábelt, állítólag ez a hagyományos. Tegnap előtt deireket korán hazamentem, hogy most végre tévézem egy jót, kb. egy hónap után. Aztán kiderült, hogy vagy a tv-d vagy a dugaszod abnormális, mert nekik apa-apa fejű kábel kell.
Na ma viszamentem a Saturnbe és mintegy érezve végzetem kissé agresszívan léptem fel. És igen, ezerfajt méretben, és márkában volt kábel, de nem apa-apa fej kiszerelésben. A pénzem legalább visszaadták, de egyébként úgy szar az a hely ahogy van.

Választéka mint egy kisbolté, csak azzal palástolják, hogy az abból a kevésből 500 db-ot tartanak, nem 5-t.

Ma azzal ébresztet Nagyid emg Szilvi, hogy akkor betennének a fürdőbe egy mosógépet, meg az előzőszobába egy hűtöt (azt csak egy napra). Úgyhogy most a wc csésze mellett van könyktámaszom is. hehe

Nincsenek megjegyzések: